Saturday, November 21, 2009

hati 2 heart diskusi same2 ea!!

dalam menempuh ujian hidup ni memang banyak cabarannye kan..ade yang berliku,ade yang menggerutu, ade yang licin sampai terjatuh coz gne seliper haus..macam2 la..cme semuanya bergantung pd kite ar cemane nak begger masalah tu..smeade jd lg susah or lg senang..btul tak..
and kiwi pn ade gak problem sndiri...

sume start dr hidup dlm hostel la..kt sini la kte start nak knal hdup sndiri, ape itu hidup brdikari, cemane hidup tanpe mak ayah di sisi...memang seram mle2nye.. da la skola berasrama,plus, bnyk cte antu plak tu..n da la mmg takut bab antu mantu ni..ble xtdo malam stay up klu diserapkan cite2 hantu time tu...ahahaha..tu mase form 1..smpai pnah mintak kat mak,nak kuar hostel sebab TAKUT HANTU>>!!!!hahahaha klaka tol...n then when time go on..kite smakin membesar..sedar xsedar da jd mced da..ihihi..puji diri sendiri plak.. n masalah tu da btukar...dr bende yg remeh temeh jd problem yg buat kusut otak.....klu pasal studi tu lg la..ble wat trcabut otak....tp yg paling susah ble masuk bab kawan ni la...kawan...individu yang paling banyak kite tengok kat asrama tu...pagi2 bangun nampak kawan,,,g sarapan nampak kawan..dalam kelas nampak kawan..solat pun sebelahnye kawan..nak tido pun nampak kawan lagi..... Seb bek xkuar muntah hijau tgok kawan ari2 dr F1 sampai F5..hik3..gurau je ye..sronok ape tgok mke kawan ni....dapat berkat..cme,cam manusia len..kiwi pun ade gak kadang2 xpuas ati ngan kawan ni..kiwi ni truk tul kan...susah tul nak maapkan orang len..ari2 pujuk ati bia stop tp xble gak..cemane ni orange..mgkin jnis orang tu yg kuat mrempan kiwi xble terime kot...tp tu la hikmah duk ostel ni..blaja ntk menerima dan diterima... nanti ble da kuar dunia luar,...rse life sebenar,,mende ni da biase da.... ik la..stkat tu je nak membebel..hik2....orange jgn risau..ko mmg kawan yg sangat baik..k see u in d next post!
sharing is caring :)

1 comment:

orange@kiwi said...
This comment has been removed by the author.

~free application..menarikkan?..free application~