Tuesday, January 29, 2013

tahun ini


ok. harini baru epal menyemak-nyemak nak post something. epal mengaku memang epal pemalas nak menaip2 ni. #tapi twitter n facebook rajen pulak bukak. harini cuti sem 1 bagi epal yang tengah belajar kat uitm kedah. kedah jaaa.. tapi serius la tak best pon kedah tu, rasa semua tempat dah pi sampai tak taw nak pi mana lagi -_-'' tujuan epal cuma satu ja. sebab bosan. HEHE. yang pasti memang merepek2



tahun yang di mana budak2 1993 berumur......

20 tahun ! congratulations !  sapa2 yang belum lagi 20 tahun tahniah la. hehe

masa ni muka budak2. 17 tahun. sekarang dah 20. mesti sume dah besar2

tak taw nak letak gambar apa. -_-'' pakai letak ja

#harap2 belum terlewat nak ucap selamat tahun baru 2013 ! yeay! ingat ! makin meningkat umur kita makin banyak dosa yang kita lakukan. ingat2lah dan selamat beramal ! HEHE

sharing is caring :)

No comments:

~free application..menarikkan?..free application~