Monday, June 4, 2012

kisah sekeping gambar


kenangan kan kita dulu-dulu ....

entah nape tetibe banna bukak fb usha2 gamba2 lama kita . dan banna jumpe gamba ni ~

gamba ni amik masa bulan puasa terakhir kita puasa same2 . puasa tym form5 .

sweet sgt kan kenangan kita waktu itu .


waktu tu kita balik dr surau lps isyak , tak silap banna lah kan . nak balik blk prep .

ahhh satu lg kenangan ~ bilik prep kita ....


orang kata - ' tak salah mengimbau kenangan lama agar dapat menjadi penguat kehidupan akan datang ' kan kan kan kan kan ?


semakin hari usia kita semakin menginjak dewasa . bila banna tgk gamba ni - dah hampir 2 tahun ak tinggalkan zaman persekolahan kan -

mmg kita akan rindu zaman tu . zaman kita mencari diri . zaman kita mengenal erti kawan sahabat dan musuh .

dan bila kita melangkah kehadapan , zaman tu tetap ada dibelakang kita . menjadi tunjang kekuatan kita yg dinamakan sebuah bingkisan pengalaman .

pengalaman kita waktu zaman persekolahan tak semuanya manis tapi tak semuanya pahit jugak ianya sempurna dalam satu adunan yg akhirnya kita rasa ia sempurna sebagai sebuah pengalaman kita .

kawan2 , pengalaman itu mengajar kita untuk menjadi lebih dewasa dan lebih matang dalam mengenal erti kehidupan .

ini baru flashback 2 tahun lps . banna nantikan kita buat flashback bila kita dah jadi semakin dewasa . mungkin 10 tahun lagi . yeee ?




sharing is caring :)

2 comments:

man said...

cari kawan yg setia..ehehehe

oren_bulat~ said...

ni gambar selepas balik dari dm bukak puasa laaa (oleh penangkap gambar)

~free application..menarikkan?..free application~