Friday, March 9, 2012

sedingin udara kuala pilah version 2

assalamualaikum...
selamat sejahtera......
setelah sekian lama tak melawat al-hadi......
okeh.. first of ALL.....

SELAMAT MENDUDUKI FINAL EXAM

bg semua pelajar UITM dan yg lain2 yg akan menghadapi final exam...
actnye this sem sgt lah sibuk tahap veto! sampaikan berdaki dah blog al hadi ni...
memang tak sempat... ( macam alasan kan?? )



sonye sementara masing-masing nak final exam ni... 
jangan lupa....!
1.jaga hubungan sesama Allah... untuk dapat kan kejayaan kena dapat kan yg ni dulu...
2.jaga hubungan dengan ibu bapa... kawan-kwn... guru-guru...lecturer2
3.byk2 lah berdoa....solat sunat...
4.semayang dhuha ke.... ha... indah sungguh solat dhuha ni sebenarnya... 
Doa dia pun indah....
jom sama2 amalkan...

DOA SOLAT DHUHA...~

Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu  DhuhaMu, kecantikann adalah kecantikanMu,
keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu,
kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika  di dalam bumi, keluarkanlah,
jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu,
limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

sharing is caring :)

No comments:

~free application..menarikkan?..free application~