Friday, November 18, 2011

dugaan kawan2 ~





assalamualaikum ~

dugaan kawan2 sukar nak dijangka bila ia akan datang dan bagamana kita nak hadapinya..

kadang2 perasaan pon makin sukar nak dikawal..hailah nak buat benda baik lagilah kan?

dugaan tu datang je..tak kenal sape weh..haha

keyword utk hadapi semua dugaan ni adalah SABAR ~

betul kawan2 sabar je lah..let it be

ehh tapi kalau biarkan macam tu je mana kekuatan yang kita akan dapat daripada dugaan tu kan?

jadi..jangan takut hadapinyalah dengan tenang walaupun kadangkala air mata boleh keluar daripada rumah dye..

nak menghadapi tu bukan saje2 tau..hati kena kuat dan tabah

dan lagi satu..otak kena la pikir strategi nak hadapi dugaan ni..hailah

nak hadapi dugaan macam nak pekse UPSR pulak..hehe

remember this quote ~



every dark cloud has a silver lining

sharing is caring :)

1 comment:

ZYASH said...

Power of SABAR itu sungguh kuat..!!!

~free application..menarikkan?..free application~