Monday, April 11, 2011

hari yang terBAEK !!


emmm...let's start with~
bismillahirrahmanirrahim....~

tarikh 9April2011 bertempat di SMKA simpang5 ..
.....HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN SMKA SIMPANG LIMA.....

memang impian terunggul bg setiap pelajar kat simpg5 nak pakai JUBAH keramat..hehe
cehh bkn jubah konvo ni,,ni nme'y JUBAH KONVO SPM~ hehehe

oke...let's the story start ! (banana's style)

majlis start around 9-10 maybe.....banana xbpe nak prasan laa
b4 tuh semua penerima anugerah bg spm n stpm pegi ambik jubah masing2

everyone very excited !! finally dpt pakai jubah ~


lgpon sangat mengujakan sebab dpt jumpa kwn2 yg dah lme xjumpe...lg2 yg dok jauh2

sbb dah terlalu excited...perghh sgt bising..potpetpotpet
sampai kne marah ngn cikgu...lambat sgt nak gi perbarisan masuk dewan !
mseh kanak2 lg korg2 nih..blom maced!



~dlm dewan...

ucapan berjela2 mcm biasa laa oleh pengetua dan mereka2 yg berhormat
manakala aktiviti kami2 ni ...snap..snap..snap..!!!





snap picture !!!

~waktu yg ditunggu....

penerima anugerah pelajar cemerlang PMR mmg perghh sgt ramai..
tahniah kpd mereka yg sgt cemerlang ~

lepas tu..turn spm lak
waaa..sume da sgt excited ni beratur nak amek adiah pon bising2.hahaha


tadaaa !!!
pelajar cemerlang aliran sains agama ; nabilah zainol azmi a.k.a kiwie
pelajar cemerlang aliran sastera ikhtisas ; noor aisyah sarif

wahhh..muka anda2 sangat gembira nmpk'y
abes je program...terus muncul pelbagai jenis camera...

snap...snap...snap..snap..snap....snap..klik..klik...klik..klik
mcm2 gaya ad tw ~



semoga kita semua batch19th_masterpiece akan terus mencapai kejayaan !

TERIMA KASIH CIKGU DAN SAHABAT DI ATAS KEJAYAAN INI ~

sharing is caring :)

No comments:

~free application..menarikkan?..free application~