Tuesday, November 16, 2010

nak tgkap leleh gk!

salam buat semua kawan2..
epp..epp... ape korang buat kat sini.. SPM dah minggu depan..
Apepun,chaiyok untuk SPM, jangan main2, buat betul2..inilah penentuan kita,
bakal menentukan arah masa depan kita..
walaupun orang kata, "ele, ade je orang berjaya tapi spm dy biase je"
Tapi cube kite pikir balik, ape tujuan kita belajar banyak2 di sekolah kalau ujian yang menentukan penguasaan kita terhadap sesuatu subjek itu tak mencapai tahap yang diharapkan. Mesti cikgu2, dan ibu bapa kite sdeh kan.
Nak ke tgok diorang sdeh?
Ape lagi kawan2, buat betul2..!!!

Di kesempatan ni, saya mewakili  rakan2 F5 puteri SMKASL dan juga kolaborasi team al-hadi19th , yang bakal menduduki Sijil Penilaian Malaysia (SPM) tidak lama lagi ingin menyusun jari meminta ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap dalam tutur kata kami, pelakuan kami, dan halalkanlah apa2 ilmu, idea ataupun barang yang telah kami ambil, sama ada sedar atau tidak, dan moga keredhaan yang kalian berikan menjadi asbab untuk Allah mengabulkan doa dan cita2 kami iaitu mencapai target 10/11 A+ ... Insya-Allah....


F5 batch 19 2010 
100% SPM 10/11 A+ !!!!!!!
Amin....
(doakan kami mampu mencipta keajaiban -untuk diri kami, ibubapa tersayang, guru2 yang telah banyak berjasa, dan juga untuk cikgu yang banyak mencurah bakti!-dan akhir sekali untuk SMKASL yang tercinta...)

sharing is caring :)

No comments:

~free application..menarikkan?..free application~