Sunday, January 15, 2012

no unik ID


salam dihulur pembuka bicara... sudah setahun rasenye apple tak buat post.. hehe... harap maaf ye kepada rakan2 buah2 semue.. kat sini apple cuma nak bagitahu kepade pelajar2 rakan yg sedang buat asasi ke tamhidi ke matrik ke stpm ke... sekarang ni kita dah boleh beli no UNIK ID / no PIN ID.. apetah nama sebenar dia....... ingat !!! benda ni bukak dri 9 januari 2012 smpailah 2 APRIL 2012,,, jadilah nanti bila cuti raye cine yang panjang bagi budak2 matrik ni... boleh lah beli.... pilih2 nak msuk U n KOS ape... apple pon tak tahu lagi sebenarnye nak msuk U n KOS Ape...sedih kan.. all of u can give me some advice to give the best for me.. * apetah ayt BI aku ni..merapu je.. oklah.. itu je apple nak bagitahu.... jom beli no pin ni kat BSN yg berdekatan dengn anda!!!!! annyong~


sharing is caring :)

No comments:

~free application..menarikkan?..free application~