Monday, August 1, 2011

ujian dalam ramadan ini~

assalamualaikum ~

marhaban ya ramadan...ramadan dtg lg..ini ramadan yg ke 18 bg banna dan sape2 yg agk2 lahir 1993..haha...yg berbeza'y ramadan kali ni banna da besar ckit..xbsr byk..ckit je..hehe

first ramadan banna xcuti..dulu tym skola first ramadan kn msti cuti tp kat U xdelah..
ujian yg banna rse agak berat nak hadapi kali ni dgn kedatgn ramadan seiring dgn kedtgn exam mid sem ~ haru sgguh

alaaa mcm xbese je exam tym pose..kat skolah dulu bese je cume dulu klu bukan kat rumah mak masak sahur mesti acik dm kat ostel msk utk sahur..tapi kini semua berbeza ~

dok U jd matang ckit laa ye banna...ehh cop bkn banna je..korg2 ni haa pon sme gak
pndai2 la berdikari ye kwn2 sume ~

alhamdulillah td selamat banna melaksanakn terawikh...rse gembira dan teruja dgn kehadirn bulan ramadan rse'y...entahlah rse nak berpuasa tu lain dr biasa..gembira or takut xtw la kn..

doakan la semoga ramadan kali ni kita semua dapat manfaatkn sehabis mungkin..kalu boleh kutip semua peluang yg ada utk dapat pahala..topup pahala byk2..

haaa lg stu tym bulan ramadan ni,syaitan kne tgkp..jd agk2 klu ad sifat2 mazmumah atau perkara2 xelok dlm diri tu sndiri mau sedar n ingtlah yg usaha2 syaitan selama ni dah membuahkan hasil sbb tnpa diosyaitan(syaitan bkn org kn?) pon korg mseh buat prkara mazmumah..harap2 ianya xde en ~

emm akhir entry ni ; banna nak wish selamat berpuasa ~

p/s..doakn banna ea nak quiz bio,phy,chem,math,ba mggu ni ~ n exam mid sem!

good luck u'all :)
sharing is caring :)

1 comment:

~free application..menarikkan?..free application~